Faciliteiten
![Receptie](/images/faciliteiten1_klein.jpg)
Receptie
Het kloppend hart van ons bedrijvencentrum is de receptie. Zij zorgen er voor dat u uw bedrijf professioneel leiding kunt geven en de tijd heeft om u bezig te houden met uw core business en niet met allerlei randzaken. Zij verwelkomen uw gasten, verzorgen uw post, e-mail en telefoon. Bij de receptie vindt u uw eigen postkast. Er is een reproruimte met scan- en kopieerapparatuur waar u tegen betaling gebruik van kunt maken. U kunt deze werkzaamheden ook door onze receptie laten verzorgen.
![Vergaderruimtes](/images/faciliteiten2_klein.jpg)
Vergaderruimtes
De vergaderruimtes zijn zonder extra kosten te gebruiken, deze dient u wel vooraf bij de receptie te reserveren. Voor het gebruik van projector, beamer, flipover of presentatiescherm dient u een vergoeding te betalen. De algemene ruimtes worden regelmatig schoongemaakt. Dit gebeurt in de vroege ochtend zodat u er zo min mogelijk last van heeft. Deze schoonmaakkosten zijn in de huurprijs inbegrepen.
![Naamsvermelding](/images/faciliteiten3_klein.jpg)
Naamsvermelding
Bij de ingang staan twee verlichte zuilen waar uw bedrijfsnaam op wordt vermeld. Naast de deur van uw kantoorruimte is ook een naamplaatje met uw bedrijfsnaam aanwezig. U heeft 24 uur per dag, 7 dagen per week toegang tot uw kantoorruimte. Het bedrijvencentrum is geopend van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur. Buiten deze tijden kunt u met uw keycard het pand betreden.