Faciliteiten

Receptie

Receptie

Het kloppend hart van ons bedrijvencentrum is de receptie. Zij zorgen er voor dat u uw bedrijf professioneel leiding kunt geven en de tijd heeft om u bezig te houden met uw core business en niet met allerlei randzaken. Zij verwelkomen uw gasten, verzorgen uw post, e-mail en telefoon. Bij de receptie vindt u uw eigen postkast. Er is een reproruimte met scan- en kopieerapparatuur waar u tegen betaling gebruik van kunt maken. U kunt deze werkzaamheden ook door onze receptie laten verzorgen.

Vergaderruimtes

Vergaderruimtes

De vergaderruimtes zijn zonder extra kosten te gebruiken, deze dient u wel vooraf bij de receptie te reserveren. Voor het gebruik van projector, beamer, flipover of presentatiescherm dient u een vergoeding te betalen. De algemene ruimtes worden regelmatig schoongemaakt. Dit gebeurt in de vroege ochtend zodat u er zo min mogelijk last van heeft. Deze schoonmaakkosten zijn in de huurprijs inbegrepen.

Naamsvermelding

Naamsvermelding

Bij de ingang staan twee verlichte zuilen waar uw bedrijfsnaam op wordt vermeld. Naast de deur van uw kantoorruimte is ook een naamplaatje met uw bedrijfsnaam aanwezig. U heeft 24 uur per dag, 7 dagen per week toegang tot uw kantoorruimte. Het bedrijvencentrum is geopend van maandag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur. Buiten deze tijden kunt u met uw keycard het pand betreden.